niedziela, 11 kwietnia 2010

Chłopcy z CALM rok temu spotkali się z Marią Kaczyńską

Właśnie sobie uświadomiłam, że nasi podopieczni z CALM bardzo często i bardzo miło wspominali naszą Panią Prezydentową, którą odwiedzili rok temu z okazji dnia dziecka.
Co więcej, jedną z najpopularniejszych zabaw naszych maluchów było (i jest) układania puzzli ze zdjęciem Pałacu Prezydenckiego, które otrzymali w prezencie od Pierwszej Damy.


Więcej info o tym niezapomnianym spotkaniu na stronie:

http://www.calmuganda.com/index.php?option=com_content&view=article&id=146:dzie-dziecka-w-paacu-prezydenckim&catid=19:startowa&Itemid=1

1 komentarz:

  1. Hej hej, właśnie dzisiaj wreszcie znalazłam Waszego bloga. Ja Was znam, wy mnie nie :) Wasza prezentacja w somie była dla mnie bardzo ważna, wybieram się w tym roku na wyjazd krótkoterminowy do Lusaki. Poszperam tu u Was teraz, jestem pewna, że dużo mi to da. pozdrawiam ciepło i dzięki za to świadectwo! Ania.

    OdpowiedzUsuń